MSNi paroolivahetus

8. oktoober 2009 at 22:16 (võrk)

Sõber tuli MSNis rääkima ja ütles, et minu nime alt saadetakse igasuguseid spämmlinke. Müstika kuidas nii juhtus, aga otsustasin siis parooli ära vahetada. Kuidas seda aga teha?

Guugeldan juhiseid, leian järgneva õpetuse:
Klikka MSNi peaaknas kirjaikoonil.. millele järgnevad juhised kuhu peab vajutama jne… Mulle aga toob selle nupu vajutamine ette outlooki, mis nõuab et ma sinna andmed sisestaks ja loobib igasuguseid aknaid ette ning küsib kas ma olen ikka kindel, et ma tahan selle kõik pooeli jätta.

Meenub, et MSN on nüüd vist Windows Live Messenger. Guugeldan “Windows Live ID”. Jõuan lehele home.live.com ja login sisse. Tuulan seal ringi. Paroooli ei saa kuskilt muuta.

Guugeldan veel… Leian Microsofti lehelt järgmised juhised:
– kui parooli ei mäleta siis mine home.live.com
– kui mäletad ja tahad muuta mine zune.net

Mis kuradi zune!? Noh, lähen siis… Login sisse ja enne kui midagi teha saab peab sisestama oma andmed… No lõpetage ära!

Guugeldan veel… Leian sellise lehe nagu passport.net mis räägib kui lihtne kõik Windows Live IDga on.

Kirbuirjas on kuskil lehe all jaluses link mille kaudu saab sisse logida. Uskumatu, aga selles kohas saab tõepoolest parooli ära muuta!

Easy as pissing!

1 kommentaar

  1. getss said,

    ,mul sama jama , ikkka ei leia

Lisa kommentaar

