Gripiviirus majas

9. märts 2008 at 23:30 (kodu)

katk1.gif
7 kommentaari

  1. moonike said,

    :D
    see sildike oli Heroes iii-s alati nii nördima panev. eriti, kui möödunud nädalal ei jaksanud sõjaväge osta, siis pooled neist surid ka maha.

  2. higgins said,

    Välja arvatud muidugi siis kui sa oma suurte väljasostetud vägedega vaenlase poole teel olid ja enne nädala algust kohale ei jõudnud.

    Meie rahvastik on õnneks küll gripist hoolimata samaks jäänud. =)

  3. Ray D. Noper said,

    Oh, kas H3-s seda varianti ei olnudki, et kõik maha võeti ? Või oli see WoG nali ?

  4. moonike said,

    hi-hii. mina olin heroes iii-ga nii saamatu, et mina polnund kunagi suurte vägedega teel vanelase poole, välja arvatud juhul kui raskusaste oli easy :D aga see muidugi ei seganud mul seda mängu aastaid armastamast.

  5. higgins said,

    Kolmandas ikka võtab pooled jah. WoGi ma pole proovinud, kuigi Oll üritas mulle ilgelt pähe määrida miski päev. =)

    Me ise panime mängu igaval aastavahetusel üle pika aja peale ja nüüd nagu nuhtlus kaelas. Kus on alles ajasöödik. =P

  6. Ray D. Noper said,

    Kas ma ütsin juba, et mul kusagil kodus karbike kirjaga stiilis “Heroes Complete Edition I-V” ? :P

    Ajaõgard igatahes… Eriti kui hakkad vanemate mängudega lapsepõlve meelde tuletama…

  7. higgins said,

    Mainisid küll. Mõnesmõttes on mul väga hea meel, et mul seda komplekti pole. =D

    Samas neljas mulle üldse ei istunud kuidagi.

Lisa kommentaar

