Blade Runner

5. märts 2008 at 22:02 (filmid)

Ma oma järjega ikka selle haiguse ajal tehtud filmiõhtu juures. Õhtu viimaseks oli «Blade Runner» (1982). Ma küll mõtlesin, et palavikuse peaga ei hakka miskit sellist värki vaatama, aga korter oli kuidagi nii pimedaks jäänud, et ma ei suutnud ahvatlusele vastu panna. Ei olnud kahjuks Final Cut, kuigi selle hankimisele peaks täitsa mõtlema. Mul oli see director’s Kultusfilmil on muidugi ka ülipõhjalik wiki kirje.

bladerunner1.jpg

Esimene asi mis silma jäi olid linnavaated. No lihtsalt vägev! Viimaste aastate CGI-junnidega ei anna ikka kuidagi võrrelda. Täitsa realistlik kohe. Mõtlesin et kas tõesti miniatuurid ja wiki kinnitas seda. Kaks sõna: miniatuurid rokivad! Selles kõigeviiimasemas lõikes pidavat olema arvutigraafikat ka ikka kasutatud… Üsna kole mõelda, aga samas võib loota et see kõik siiski nähtamatu on. Näiteks Tarantino ei kasuta ühtegi arvuvõluri nippi. Respekt! Ja naljakalt purskav veri.

bladerunner2.jpg

Kui ma seda filmi viimati nägin, siis ma raamatut lugenud ei olnud. Nüüdsel vaatamise andis isegi ammune raamatulugemine palju juurde. Kõik see loomade teema oli palju mõistetavam ja Deckard kandis ju tegelikult radioaktiivsuse pärast tinast munandikaitset ka. Need paljuplaadilised DVDd nägid oma lisadega üsna ahvatlevad välja. Äkki näeks seal miniatuuregi? =P (5/5, CGI (and Jar-Jar) may burn, this is how special effects are done!)

Lisa kommentaar

