Dirty Harry

22. veebruar 2008 at 0:11 (filmid)

Kahe Jake‘i järgi mõtlesin suure räpase magnumi pentaloogiaga algust teha − palavikus peaga nagunii midagi rasket ei tahtnud. Saigi siis «Dirty Harry» (1971) ära vaadatud. Hull maniakk Scorpio nõuab San Franciscolt lunaraha või tapab iga päev ühe inimese. Talle saadetakse karm ment sappa. Põhjalik wiki kirje on ka täitsa olemas.

dirtyharry1.jpg

Esiteks tunnistan kohe üles, et olin Eastwoodi vaid tema uuemates filmides näinud. Et ta kõhnemaks ja ilma aktsendita Schwarzeneggeriks osutus tuli küll üllatusena. No isegi nägu on ju sarnaste joontega! Oleks pidanud ehk aimama? Samas ma arvan, et ma sain kohe tema filmide ivale pihta. Kui madinaks läheb siis tuleb silmapilk hakata pauke lugema. Palju põnevam kohe!

dirtyharry2.jpg

Scorpio roll oli filmi üks parimaid osi. Kui ta lõpus koolibussi kaaperdas ja lapsi laulma õhutas siis oli ikka väga äge kui järjest kriipimaks läks! Talle tehti tapmisähvardusi isegi kui film kinodes jooksis seitsmekümnendatel. Ma saan aru kui lapsed Glenn Close’i Cruella de Vil‘i osa pärast kartsid, aga et täiskasvanud inimene läheb näitlejat ähvardama? Päris imbetsille on ikka olemas. Mitte, et ma imbetsillide olemasolu varem poleks teadvustanud, aga saate aru küll. Lõpustseen oli üsna pettumus tegelt − mu arust oli see “Do you feel lucky?” monoloog esimesel korral tüki parem kui filmi lõpus. Pealegi õnnestus mul lasud valesti lugeda! Aww… (4/5, I’ve been too kind with 4’s but this is non-3 mainly for the excellent villain Scorpio. And young Eastwood is skinny Schwarzenegger without the freaky accent)

Lisa kommentaar

