Martin vs. Une-Mati

20. detsember 2007 at 21:22 (raamatud)

Ikka räägitakse siin-seal, et «Tule ja jää laul» kipub niikauaks näppu jääma, et loed ja loed ning juba hakkab koitma ja kui selleks ajaks veel läbi ei ole saanud siis loeks aga muudkui edasi. Mina olen õhtuti lugedes end peatüki lõpus alati raamatut öökapile panema sundinud, aga täna juhtus teisiti. Nimelt käisin Tartus asju ajamas ja ilmselt oleks ma pidanud seal kaunis palju passima (kui ma esimesele bussile ei jõua). Geniaalne idee − võtan raamatu kaasa!

Õnneks läks linnas kõik nobedalt ja sain esimesele bussile. Aga ma avastasin, et sõit ei raputagi nii hullusti kui ma mäletasin ja lugemisel ei tekkinud isegi iiveldust. Kaevusin raamatusse. Kõigepealt oli peatükk suure koguse Pisinäpuga ning seejärel Tyrioni peatükk ja siis tuli kohe ka Jaime! Buss jäi seisma ning pilku raamatult tõstes avastasin, et olen võõras kohas. Ma ei ole kunagi varem Mehikoormast mööda sõitnud. Ja üheksal juhul kümnest ma magan bussis!

Igatahes… Geroge R. R. Martin − tugevam kui uni. Tõestatud!

5 kommentaari

  1. altairi said,

    :D Teise õnnetuse üle ei ole küll kena naerda aga… :D

  2. higgins said,

    Mis siin ikka naerda… See oli konkreetselt esimene kord kui mul liikuvas sõidukis lugedes esimese minuti jooksul halb ei hakanud vaid lugesin probleemideta lausa kaks tundi. Martin aitab ka iivelduse vastu! Olen kindel, et merehaiguse vastu ka!

  3. taliesintoomas said,

    Ravib ilmselt ka kõõma, naha- ja suguhaigusi, külmetust, kopsupõletikku, muhkkatku, aidsi ja vähki?

  4. higgins said,

    Seda kõike siiski vaid juhul kui mitte ratta kohal istuda. =)

  5. Ove said,

    Teada värk.
    Eile sain ise ka alles kell 8 hommikul magama. Oli vaja peatükk lõpuni lugeda. Ainuke jama oli selles, et terve jutt oli ühes peatükis. Nimelt “The Hedge Knight” sai ööga läbi. Julgen siiralt soovitada. Väga mõnus ja haarav.
    Seetõttu jõudsingi kooli alles pool kolm….:)

Lisa kommentaar

