Väike õpetussõna

21. november 2007 at 20:10 (igasugust)

Ärge tehke sama viga mis mina.

Ärge ostke ananassiketšupit.

Punkt.

6 kommentaari

  1. moonike said,

    kindlasti mitte. =)
    ananass on hea. ketšup on ka hea. aga koos? võib-olla kõhus =P

  2. Ray D. Noper said,

    Einoh, ananass korraliku vürtsise tomatiketšupi sees on hää värk, samas, “ketšup” oli algselt ikkagi suht suvaline kaste, mida kala peale pandi, seega (eriti aasia toodete juures) ei maksa eeldada, et antud kastmes tomat sees om :P

    Ise kusjuures olen saanud nn. kodust ketšupit, kus tomati asemel oli kombinatsioon erinevatest aedviljadest (antud kastme valmistaja oli tomatitele allergiline) ja suht meeldiv kaste tuli :P

  3. Ray D. Noper said,

    Ahjaa, sõber wikipedia aitab meid kohe: http://en.wikipedia.org/wiki/Banana_ketchup

  4. higgins said,

    Samas minu vene keele oskuse juures võis toote nimi vabalt ka «Ananassitüng» olla. =P

  5. altairi said,

    Nii lihtne on eldada kui ei tarbi ei ananassi ega ketšupit :D Jäävad sellised kooslused lausa iseenesest katsetamata :D

  6. higgins said,

    Ketšupit jah mitte, aga ananassifänn olen ma kogu aeg olnud. =D

Lisa kommentaar

