Kõrbepojad

5. november 2007 at 20:20 (mängud)

Üks väike stseen, mille ma blogisse kleepida unustasin.

Khalid vaatab vaikuses Abdalile otsa. Väga tõsiselt.
Khalid: “Tahad kaarte mängida? Ma tean ühte head trikki.”
Khalid: “…ma väga täpselt ei mäleta, aga see käis umbes nii,” võlub endale paki kaarte.
Abdal muigab. Khalid viskab siis kaaardipaki õhku, et nad kõik ennast ilusti ära segavad. Vuhinal tuhisevad… ja maanduvad ta kätte tagasi.
Khalid: “Võta üks kaart.”
Abdal: “Mitte, et seal vahet oleks, aga ma tõstaks enne,” muigab teine ja siis tõstab ning võtab kaardi.
Khalid: “Vaata ja jäta meelde.”
Abdal vaatab, aga kaart muudab enda kogu aeg maste… Niii kui ta taipab, siis muutub.
Khalid: “Noo?”
Abdal: “Ma kardan, et nad on sul märgitud, Khalid,” ütleb vaevu naeru tagasi hoides.
Khalid: “Ei ole, ei ole… Mast polegi oluline tegelt. Anna tagasi.”
Annab.
Khalid: “Nii…”
Teeb parema käega kaardi peal maagilisi näpuliigutusi “Gazuuum!” ning käib nõrk tossuga pauk ja käele jääb üks kaart. Võtab selle ja näitab Abdalile.
Khalid:Kas see oli sinu kaart?”
Ja kaardi peal on Abdali nägu. XD

Männa on lihtsalt kordumatu! =D

Lisa kommentaar

