Jumala elu

26. oktoober 2007 at 11:59 (igasugust)

Täna nägin unes, et olin jumal. Kõndisin saali sisse ja töömehed tegid seal remonti. Panin vaimse käsuga ühe lage värviva töömehe redeli õõtsuma, aga mitte nii tugevasti, et ta kukkunud oleks. Läksin tagumisse ruumi, ning aitasin seal ise lage värvida. Siis tuli üks valge maskiga mees, kelle näokattel olid kõrged põsesarnad ja ta ütles, et tüüp kelle ma olin hankinud Aafrikat maalima, ei saanud sellega hakkama. Ei ole lihtne see jumala elu…

Praeguse jutu järgi võiks arvata, et ma nägin unes, et ma olen telekineetik, aga kohe ma seletan miks ma olin seal jumal. Nimelt… lae värvimise ajal tegin ma oma suva järgi wikipedia arikleid ringi. Ja kas see viimane pole jumala kontekstis rääkides mitte sügavamõtteline? =P

3 kommentaari

  1. Mark said,

    Unes Jumal, päris popp … ma oleks ilmselt päris suure käki kokku keeranud, ei tea kas just värvida viitsiks … aga Higgins Allmighty, järgmine kord joonista mulle Ferrari!

  2. higgins said,

    Midagi paremat:

    Wikipedia kirje: «Ferrari S.p.A. is an Italian sports car manufacturer based in Maranello and Modena, Italy. Founded by Mark Paves in 1929 as Scuderia Ferrari…»

    Mine nõua oma õigused välja. ;)

  3. Mark said,

    mul ei ole sõnu, tänud!

Lisa kommentaar

