Iiri tampoon

17. juuli 2007 at 20:10 (igasugust)

WTF’i küll juba sai aga… Ma mõne aja eest ostsin ühe pudeli Guinessi. Ei ole ma õllesõber üldse. Nii huvi pärast puhtalt, et mida need iirlased joovad siis. Ilgem jälkus oli ja sõber, kes ikka õlle joob, tegi ka roppu nägu. Siis vaatasime et miski kõliseb sees. Jää ei saanud nagu olla… Lõime siis pudeli kirvega sodiks ja kanäe! Seal oli plastmassist ja tiibadga iiri tampoon! Olge siis ettevaatlikud!

7 kommentaari

  1. altairi said,

    Mnjah, maitseasi. Mul mees loeb Guinessi üheks parimatest õlledest.

  2. urmas said,

    Nõustun altairiga, tegu hea õllega. Samas eks ta ole matseasi, mõnele meeldib ju alegoq ka:P
    See plastmassitükk peaks olema segamise eesmärgiga seal pudelis. Ja muideks, annab kätte saada ka ilma pudelit lõhkumata. Vaja läks küüneviili.

  3. higgins said,

    Oot, see nagu peabki seal sees olema? Ma ise kahtlustasin, et tegu on nõukaaegse “hiir pudelis” eurostandarditele vastava tehase-apsaka kordusega… ning et see jälk maitse oli tingitud peamiselt sellest õlle sees laagerdunud plastmassist. Või ongi ideaalGuiness kilekotimaitseline?

    Aga õlledest endast… See oli Guinessi “stout” variant, ning mina isiklikult pole küll ühtegi sellist õlle maitsta saanud mille juurde vabatahtlikult tagasi läheks.

  4. altairi said,

    Noh see kõlksuv asi on jah alati Guinessis. Aga stouti ma ei teagi. Meheraas kiidab tumedat Guinessi.

    Ja rääkides õllest – eesti omadest kiidab ta parimaks samuti tumedat Pulsi (kusjuures varem olevat olnud Pärnu õlu üks Eesti kehvemaid aga peale Pulsi ilmumist on võtnud hoiaku, et Puls on Eesti ainus kvaliteetne õlu :D).

  5. higgins said,

    No stout ongi tume inglise keeli, nagu ma aru saan… Aga nüüd ma siis tean vähemalt , et see kilekotimaitse andja ei olnud apsakas, vaid oli sinna iirlaste poolt puhtast sihikindlast sadismist pandud!

  6. Nirti said,

    “ühtegi sellist õlle maitsta ”

    õlut vast ikka… :P

  7. higgins said,

    Kesse siis õlut joob, õlle ikka. Sa mingi põhjaeestlane või midagi? =P

    Ma seepärast küsin, et mul mingitele põhjapoolsetele klassikaaslastele oli näiteks sõna “kuna” täitsa võõras ikka − nemad ütlesid korralikult “millal”. Ja Muhus öeldakse kirsikivi kohta kirsikont. Võibolla kehtib see üldiselt saarte kohta ka.

Lisa kommentaar

