Bedazzled

17. juuli 2007 at 19:46 (filmid)

Kunagi ammu-ammu oli see film telekast ka ja ma hakkasin seda suure õhinaga vaatama ja umbes nende tuvide koha pealt läks vool ära. Nüüd siis tekkis juhus ja vaatasin filmi «Bedazzled» (1967) lõpuni ära. IMDb’st tasub kindlasti filmitsitaate lugeda, päris pärleid leiab ikka. Samas ma pole selline tüüp, kes igat briti huumori asja nüüd sajaga fännaks − kaugel sellest, aga mõned asjad on ikka väga andekad. «Bedazzled» on üks neist.

«Faust» mulle gümnaasiumis meeldis. Hiljem pole üle lugenud. Võibolla peaks, aga lugemisvara järjekord on mul niigi pirakas − kust ma selle aja küll võtaks? Loeksin ma nüüd seda teise pilguga, kui tegelasi briti aktsendis rääkimas ette kujutaks? See oleks juba midagi. Samas ma ei usu, et tekst seda visiooni lõpuni toetaks.

Filmist on uusversioon ka tehtud. Ei teagi kas ära vaadata või mitte… Liz Hurley on ju kaunitar küll, aga Brendan Fraser… Tollel on ikka üks roll tobedam kui teine. (5/5, excellent British faustian humour! Should I watch the new version too?)

Lisa kommentaar

