Heroes

9. juuli 2007 at 16:15 (filmid)

Sünnipäeval sai aga vaadatud ka paar esimest seeriat sarjast «Heroes» (2006-????). Ülejäänud osad jättis Reimo mulle ja vaatasin nad ära. Peaks mainima, et see on vist kõige lahedamalt tehtud supervõimete värk, mis ma näinud olen. Umbes nagu X-mehed, aga ilma kostüümideta, ei tööta rühmas ja näevad kõik 100% inimesed välja − ei ole mingeid soomusnahku ja siniseid vendi. Sarja teema oli üsna sarnane filmile «Unbreakable» (2000), aga viimane oli mu mälu järgi tsipa süngem. Wiki kirje järgi tundub, et sari on teiselpool suurt lompi päris suur hitt olnud. Kuigi mul endal miskit ahvivaimustust ei tekkinud, saan ma täiesti aru miks. Päris hea oli.

Sarja põhimõte siis ilma mingite spoileriteta selles, et inimesed üle maailma avastavad endas üleloomulikke võimeid. Algus oligi väga infoküllane, kuna kohe lajatati miski kümmekond tegelast siit-sealt letti, aga üsna kähku hakkas asjas orienteeruma siiski. Ning nagu arvata oli, siis on üksteisega kokkujooksvad “kangelased” üksteisega rohkem seotud, kui esmapilgul paistab. Väga peenelt tehtud värk. Mulle tulid kohe Brüleni tegelaste omavahelised seosed meelde. =)

Tegelasi oli ka igasuguseid, aga maailma päästmise teema tuli ikkagi sisse. Samas oli see üks normaalsemaid mis ma kohanud olen. Oma kolme pealemmiku (Hiro, Bennet, Niki) pildid panin siia ka. Pealemmiku selles mõttes, et peategelaste seast. Kõrvaltegelaste hulgas oli ka paar väga lahedat tüüpi aga nendele kahjuks eriti ei keskendutud. Ma pean peamiselt silmas Ted’i ja Claude’i, kuid ega nad ilmselt peategelaseks poleks kõlvanudki. Vähemalt mitte sellisesse sarja.

Paistab, et viimasel ajal on paljude tegelaste ja tegevusliinidega asjad üldse moodi läinud. Kasvõi näiteks «Troonide mäng» või «Lost». Mulle meeldivad sellised teosed, kus erinevad inimesed saavad endale erinevad lemmikud leida. Tundub kuidagi palju ausam ja olgem ausad − muumia sündroom on lihtsalt jälk. Samas eelmisele kahele jäi «Heroes» minu silmis alla. (4/5, ordinary people discover superpowers and so we have… human looking X-Men without co-operation and latex! And it’s pretty good.)

11 kommentaari

  1. Mark said,

    Mind väga naljalt X-meeste, Fantastilise 4’ku, Hulki või Spaidiga elevile ei aja, ei ole lihtsalt Marveli sihtgrupp. Kui siil kuskil udus või mammutipoeg lume sees CGI abiga päid maha raiuks siis meibi, aga väga ei usu. Üleloomulikud võimed on ok, aga kohe kui heegi tirib lateksist kostüümi selga on minu jaoks asi rikutud.

    Viimase aja sarjadest niipalju, et Lost oli (enam ei vaata, seega oli) tõesti üks parimaid sarju ja Prison Preak esimene hooaega lausa narkootiline ja sama võib öelda ka Heroes sarja kohta. Vaatasin esimese hooaja ära ja tahan veel!

    p.s Pealemmikud. Peter Petrelli ja tema Robin Hiro ja siis kõik teised on selleks, et igav ei hakkaks.

  2. higgins said,

    No siis üsna kattub meil see värk. «Prison Break» on mul veel järjekorras. Pole kindel kas võtta enne see, või «Oz», aga naguii on muud asjad ka veel pooleli.

    Aga lateksi kohta… Ma mõtlesin ka seda kommenteerida, kuid siis jõudis mulle pärale, et Burtoni Batmane pole nii ammu näinud, et peaks üle vaatama enne kui kõik lateksi veega alla laseb.

    Aga miks sulle just Peter meeldis? Mulle meeldis Bennet peaaegu kohe alguses seetõttu, et ta tundus oma topelteluga väga hästi hakkama saavat. Hiro on lihtsalt lahe ja ta on ainuke, kes võtab endaga toimuvat kui superkangelase kohustust, nähes üldse mitte traditisioonilise superkangelase moodi välja. Niki oli ka väga omapärane, aga ma ei hakka siin spoilerdama, kuna mulle endale meeldis seal segases loos väga mõelda, et mis värk tegelikult on. =)

  3. Mark said,

    Peter selle pärast, et Milo Ventimiglia on väga sümpaatne näitleja ja saab oma rolli mängimisega väga hästi hakkama. Aga Hiro, muidugi ta võtab seda kangelase asja tõsiselt … ta on Jaapanist, seal ju kõik eos superkangelased :) pealegi, eks tal väike isale tõestamise point oli ka.

    Bennet sai jah alguses väga hästi hakkama, aga lõpp kiskus nagu veits viltu, nagu selliste suurte valedega ikka.

    Üks väga sheff tegelane on ka väike neku Micah …

  4. higgins said,

    Ja nagu keegi kuskil juba hõikas: “Teise hooaega rohkem naisi!” =D

  5. iwatchedthismovie said,

    I didn’t understand what you wrote. But I think Heroes is a bit overrated. Fortunately, it is an improving show. My favorite characters are Hiro, Ando, the cheerleader, and her father. Most boring character? Mohinder.

  6. higgins said,

    I listed my favourite five characters, including two minor ones. I also said it’s probably best berformance related to superheroes so far (and I needed to re-watch Burtons Batmans to be sure). I don’t dig the latex stuff very much. Oh, and what I also liked was that everyone could pick their own favourite character as in «Lost» or in «A Game of Thrones» − a merit on its own.

    I agree Mohinder being the most boring one. And that the second season should have more women in it. =D

  7. ka said,

    Hiro on niii hea :D

  8. Raziel said,

    On tõesti väärt ning kuigi suur lemmik ei ole, on tegu kvaliteetsarjaga. :)

  9. Ray D. Noper said,

    Muide, kui selline teema kerge pulp-võtmega peale läheb, siis sari Wild Cards võiks äkki huvi pakkuda :) Mul 3 esimest raamatut olemas, rohkem pole suutnud Meerikamaalt tellida – kord kasutet raamatud otsas, kord ei jõudnud uued raamatud trükkigi…

  10. Ray D. Noper said,

    Ahjaa, sul see sari olemas ? :) Tartusse ei taha – paariks päevaks laenuks – tuua mingi hetk ? :)

  11. higgins said,

    Ma hetkel ei kuhjaks endale lugemisvara juurde. =D Endal terve riiul varnas ja rohkemgi. Võibolla kunagi tsuti hiljem.

    Aga sarja laenas mulle Cygnus. Uuri temalt. =)

Lisa kommentaar

