The Shawshank Redemption

8. juuli 2007 at 21:38 (filmid)

Pärast «Constantine‘i» käis küll mingi vesterni jutt läbi aga kuna mul ainult üks oli ja seda Christjan pelgas, siis viimaseks sünnipäevafilmiks sai siiski üks “rahulik”, ehk «The Shawshank Redemption» (1994). Jällegi üks kuulus film põhjaliku Wiki kirjega. Ma veel pakkusin filmi «In the Name of the Father» (1993), aga Christjan tahtis väga järjekindlalt Shawshanki. Tal oli seal üks lemmikstseen. Pärast selgus, et valisime pea kümme minutit pikema vanglaeepose ja teist filmi valides oleks nad isegi lõpu ära näinud (bussile pidid jooksma).

Olin näinud seda ja rohkem kui ühe korra, aga see on siiski selline teos mida võib rohkem kui ühe korra vaadata. Ainult et mõni aasta võiks vaatamistel ikka vahel olla. Järjekordne “süütu mees vangis” lugu, aga käesolev on Stephen Kingi novelli «Rita Hayworth and Shawshank Redemption» ainetel. Raamatut pole ma ise lugenud, aga Wikit uurides tuli mulle üllatusena, et film oli tegelikult julmem kui novell. Ma ikka arvasin, et pigem keerati toone maha aga… Samas midagi halba küll pole öelda. Pigem mulle meeldisid need muutused.

Christjani lemmikkohaks oli raamatukogu sorteerimine: “The Count of Monte Cristo, by Alexandre Dum’ass.” Mul nagu ei olnudki mingit väga lemmikkohta. Polnud selline film nagu, et oh, vaata kus nüüd tuleb šeff stseen. Rahulikult kulges kuni lõpuni välja. Selline tore ajaviide. (5/5, an excellent low violence movie of a pre-WWII american prison)

2 kommentaari

  1. nuxx said,

    sünnipäev oli sul või? No palju õnne! Mul oli ka just 2 päeva tagasi ja noh, ainuke film oli vist üks vestern mis täispikkuses ära sai vaadatud, nii igaks juhuks mainin ära, et ses mõttes on looduses tasakaal.

  2. higgins said,

    Palju õnne sulle ka! Mul oli eelmine kuu lausa, aga näe heietamist jätkus siiani. =)

Lisa kommentaar

