Constantine

6. juuli 2007 at 23:51 (filmid)

Järgmine film pidi siis märul olema ja sai valitud «Constantine» (2005). Mina polnud enne näinud, aga see eest olin lugenud koomiksi esimest osa… Nii neli korda. Kuni selle nälginud neegrilapse pildini. Sealt edasi ei ole kunagi saanud. Filmi kohta teadsin ma peamiselt kahte asja: et koomiksi põhjalikust mütoloogiast on alles jäetud vaid kristlik, ning et peategelase nime hääldatakse terve filmi vältel valesti.

Kuidas siis oli? Nalja filmis ei saanud ja tõsiseltvõetav nagu ka ei olnud. Midagi ei põhjendatud ka kuidagi ja üldse selline veider tunne jäi. Visuaal-visuaal, kõik tähendab jube palju, aga me ei vaevu midagi seletama ega vihjama, kuna sa oled nagunii paukmaisile keskendunud ja pühid oma rasvaseid näppe kinotooli külge. Kohtumine Saatanaga oli siiski lahe ja Gabriel ka, aga muidu ei jäänud mulle küll filmist erilist muljet. Pigem tekkis huvi, et kuidas Hellblazeri koomiksis asjad tegelikult olid. Samas ma ei usu, et ma viienda korraga ka sellest neegrilapsest edasi saan. (3/5, CGI demon thingies with interesting rites/exorcisms and one cool scene with Satan. If wasn’t for the latter two, I’d given 2 points, as it would have been complete waste of time)

6 kommentaari

  1. silver said,

    muideks kui dvd-lt rkommentaare kuulata, siis tegijad ka hääldavad seda nime erinevalt. koomiksis on constantine britt, ja britist kirjutaja ütleb ka “konstantiin”. jänkist režissöör ütleb “konstantain”.

    lihtsalt mõtlesin, et mainin

  2. higgins said,

    “Konstantain” on tegelikult õige.

  3. Ray D. Noper said,

    Muide, koomiksisari on tegija… Kui väga põdeja ei ole ja tead, kuskohast küsida (khmkhm) siis võib seda failidena ka saada :D

  4. higgins said,

    Ma kunagi vist isegi tirisin miski esimese portsu, et lähemalt uurida, aga ikka jäi soiku kuidagi. Ei tekkinud õiget tunnet, nagu näiteks tekkis koomiksitega «Preacher», «Transmetropolitan» ja «Sin City». Mulle soovitati «Watchmeni» ka, aga seal olid neil lausa kostüümid seljas ja ma lihtsalt ei suutnud. Just nagu ma ei suutnud lugeda «Berserki», kuigi anime oli üks parimaid mis ma üldse olen näinud. Praegu loen raamatuid rohkem, aga kui koomuskite juurde tagasitulek on, siis ilmselt loen Transmetropolitani lõpuni ja siis ehk «From Hell» ja «The Invisibles».

  5. Ray D. Noper said,

    Hellblazer on pikaldase vedamisega, mingi aja pärast hakkab John Constantine meeldima, usu mind :P

    Muide, sa ikka Sandmani oled lugenud ? Kui see läbi, siis soovitaks veel Luciferi, The Invisibles on hea, aga tsipa tüütuvõitu teinekord – paranoiateooriad, mis Transmetropolitanis on lõbusad ning müstika-maagia, mis Preacheris või Hellblazeris on ähvardavalt salapärane on Invisibles puhul lihtsalt showoff…

    Eriti rafineeritud maitsele on muidugi Fables, samuti ka Y – The Last Man…

    Anna teada, kui millegi vastu huvi on :D Postiaadressi sa vist näed :P

  6. higgins said,

    Ma pole just suurem koomuski-asjatundja. =P Ja silmadele hakkab väga kui ekraanilt lugeda, ning paber on teatavasti kallis ja kauge. Vahepeal küll uurisin üsna hoolega, aga need ennemainit kolm olid ainsad mille jaoks mul viitsimist jätkus. Praegu naudin igatahes enda täitsa paberkujul raamatuid… Aga kui huvi peaks tekkima, siis ma nägin su aadressi küll. =)

    Ahjaa, seda «The Invisibles’i» soovitati mulle, kuna mulle meeldis «The Prisoner». Rohkem ma temast ei teagi eriti.

Lisa kommentaar

