The Nightmare Before Christmas

5. juuli 2007 at 0:43 (filmid)

Ma siis panin järgmiseks selle plaani ette, et vaataks rahulik-märul-rahulik-märul skeemiga filme. Christjan tahtis Käärkätt selle peale, aga Reimo ei olnud miskipärast nõus, mille peale panin mina ultimaatumi, et kui Burtonit juba mainiti siis peab teda ka saama. Siis otsustasime, et jaanipäev on küll selle nukufilmi jaoks kõige õigem aeg ja järgmiseks tuligi siis «The Nightmare Before Christmas» (1993). Jällegi üks kuulus film põhjaliku Wiki kirjega.

Ma olin seda nii kaua aega näha tahtnud. Aga kui nüüd pärast vaatamist aus olla, siis meeldis mulle «Vincent» (1982, wiki) rohkem. «Corpse Bride‘i» (2005, wiki) kohta ei oska aga seisukohta võtta hetkel − peaks üle vaatama, aga mulle tundub, et ka too istus rohkem mulle. Aga eks ole sellega nagu muusikalidega ikka − mida rohkem vaatad ja sõnu tead seda lõbusam endal on. Minu lemmikkoht oli konkreetselt Sandy Clawsi röövi plaanimine, kuna seda laulu ma olen paljupalju kuulnud. Peaks selle heliriba natuke põhjalikumalt kuulamiseks hankima, enne kui teinekord uuesti vaadata. Okei, tegelt oli Jacki jõulutripp ägedam. Ja minu üleüldine lemmikkoht oli muidugi paberist lumehelbe lõikamise katsetus, kust ämblik välja tuli. Päris palju oli ägedaid kohti tegelikult, aga väga vaimustust ei tekkinud siiski. Jah, see ämblik oli kõige lahedam.

Loomulikult oli filmi juures suurepärane ja väga äratuntav Danny Elfmani muusika ja tema alati äratundmatu laul. Kusjuures ma ei tea miks, aga kui Jack enda pildi peale jõuluvanakostüümis lehekese pani, siis mulle tuli millegipärast Nekro meelde. See oli väga loomulik seos kuidagi. Ahjaa, filmiga tuttavad, kuulake Evestuse lugusid Halloween ja Believe! Ja miks mitte ja teisi lugusid. Ja teised ka. (4/5, I was hoping it was more… cruel, but it’s probably the greatest christmas movie ever made if not to include «The Ref»)

3 kommentaari

  1. altairi said,

    Kusjuures kui sa juba muusikale mainisid – üks siiani toredamaid muusikale mida ma näinud olen, on “South Park: Bigger, Longer & Uncut” :D

  2. higgins said,

    Ma olen täitsa nõus sinuga. =)

  3. Trash said,

    Kingdom Hearts´is oli Nightmmare… maailm mu lemmik.

Lisa kommentaar

