Vampire Hunter D: Bloodlust

2. juuli 2007 at 21:01 (anime)

Mul pole õrna aimugi mis ajel, aga järgmiseks filmiks sattus anime «Vampire Hunter D: Bloodlust» (2000). Üsna kõrged hinded igal pool. Põhjalik Wiki kirje. Siin-seal kõrva jäänud, et mainitakse. Hakkasin end juba vaikselt imelikult tundma, et seda näinud pole. Ei tahaks päris öelda, et “see viga”, aga ühesõnaga “see” sai siis parandatud.

Visuaalide järgi arvasin, et anime on vanem. Praegu võttis ikka kulmu kergitama kui aastaarvu nägin. Mina oleks ’95 pakkunud. Sisu… Taksikassid steroididel. Eriti haige oli see käeküljes-kokkupandava-vibuga vend, kes lasi nooli nagu kuulipildujast, endal 20 noolt tupes ja õhus lendavad sajad ja sajad. Korraga. Hobused hüppavad ka maast viiekorruselise maja katusele jne. Ma saan aru küll, et selline värk läheb ilmselt paljudele peale, aga minu võttis lausa ohkama. Samas paar üsna pädevat võitlusstseeni oli, eriti just selle vampiiri palgatud meeskonnaga.

Kuna aga meie nähtud film oli inglisekeelne, siis mina ei saanud aru… Pidevalt räägitakse dun-peel ja dun-peel. Pärast Wikist selgus, et dunpeal on üks jaapani kirjapilt kuidas dhampir võidakse kirjutada. Arumaeitaipa miks paljud end ära nikastavad, et jaapani keeles kirjutatud inglise laensõnu jaapanikeelse kirjapildi järgi hääldada. Jaapani “tähestikud” koosnevad ju silpidest. Nad ei saa kõike nii kirjutada nagu õige oleks ja nii saavadki dhampirist dunpeal, Gutsist Gatsu ja Griffithist Gurifitsu. Huvitav kas “puristid” kirjutaksid subtiitritesse “Jakof” kui venelased James I‘st filmi teeks? See oleks küll päris äge. (2/5, hail superpowers! couple of decent fights though)

7 kommentaari

  1. moonike said,

    mina võitlusi ei mäletagi. mulle meeldis see kurja tädi loss hoopis =)

  2. higgins said,

  3. moonike said,

    Ma olen tegelt suht vähe vaadanud. St nojah. Kunagi sai rtl2 pealt ohtralt igasuguseid vanu seriaale vaadatud (world theatre masterpiece või mis ta oligi) ja loomulikult sailor mooni ;P
    Sinu blogis juttu olnutest tirisin omale “Basiliski”, aga pole veel jõudnud vaadata.
    Oma poisiga vaatasime hiljuti hetkel pooleli olevat sarja “Claymore”‘i.
    A täispikkadest filmidest on “Spirited away” ja “Howls moving castle” viimase aja lemmikud. Eriti see Howls (vaatasin seda kolm korda=D). Aga eks need kaks sellised ninnu-nännud on =P

  4. higgins said,

    Ega ma ise ka eriti rohkem pole kui siin blogis kirjas. Miyazakit siin kirjas ei ole, sest need ma vaatasin enne blogi tegemist. «Air Master» «Ghost in the Shell» on ka samadel põhjustel puudu. «Sailor Mooni» esimest ma vaatasin YouTubest kunagi Altairi õhutusel. No see lõi üsna pahviks ikka, ma pean tõdema. =D Ma üle esimese osa ei julenud vaadata. =P

  5. moonike said,

    kui väike olin (14-17-aastane) siis olin ull sailor mooni fänn, aga nüüd kui vaatama olen juhtunud, siis võtab muigama. sellel on manga parem kui anime, kohati karmim (vaenlased tugevamad jne) ja samas toob rohkem põhiteemad: sõpruse & armastuse esile. aga üldiselt jah, plikade värk … =)

    Ghost in the shell’st olen ainult filme näinud – meeldisid.
    tegelt kunagi oli selline laul nagu wamdue project – king of my castle ja seal kasutati gits’i esimese filmi lõike videos – armastasin tohutult seda kohta, kus too tumedapeaga tädi konstrueeriti. alles väga mitu aastat hiljem sain teada, et see on filmist võetud ja veel hiljem nägin lõpuks ära ka.

  6. Trash said,

    Yoshitaka Amano !!!!

  7. higgins said,

    GITSi sarjad on jah mul täitsa lemmikud, aga nende vaatamiseks peab aja maha võtma. Seal on need kogu sarja läbivad teemad üksikute seeriatega segamini ja peab väga hoolega jälgima, eriti kuna asi läheb üsna keeruliseks ära. Esimeses hooajas üks läbiv teema ja teises kaks suurt liini, niiet kui paus jääb sisse, võid palju olulist ära unustada.

    Samas aja mahavõtmine on jube kerge, kuna see kõik on nii põnev lihtsalt. =)

Lisa kommentaar

