Kaljajärg

25. juuni 2007 at 17:05 (igasugust)

Mulle hakkab vaikselt juba tunduma, et Maxima poeketi varustajad käivad mu blogi hoolega lugemas ja võtavad siit šnitti. Näiteks Nuxx rääkis siin paarist kaljast, mida ma ei olnud saanud ja järgmisel Maximaretkel olid kaubavalikusse just need kaks lisandunud. Mitte, et ma kurdaks. Ma olen lausa meelitatud. Muidugi võtsin ma mõlemad kaljad kohe ära.

«Tanheiser» oli see, mille ma esimesena ära proovisin. Seda ilmselt Nuxx «Trrrhofferi» all silmas pidaski. Väga tuttava maitsega oli. Alles teisel joomisel panin kokku mille maitsega see oli − mu vanaisa tegi aastaid tagasi koduõlut. Täpselt sellise maitsega oli. Selline kerge kääritamise (pärmi?) maitse ka juures veel. Väga mõnus jook. (5/5, suurepärane ja naturaalse maitsega, justkui oleks otse tammisest tünnist tulnud)

Квас «Очаковский» proovisin teisena ära. Sellel oli ka selline kääritamise maitse, aga ei olnud siiski päris nii hea kui «Tanheiser». Täitsa korralik kali muidu. (4/5, kuna päris klappi ei olnud tal mu maitsega)

Ahjaa… Väga tore, et see jälle saadaval oli, aga «Antibody» on mul juba olemas. Lance Henrikseni filmide valikut võiks laiendada küll.

2 kommentaari

  1. nuxx said,

    Tanhaiser, õige! Ainus nurin on see, et asi on 1L pdl, võiksju 1,5 olla. A Otshakovskii on jah, hinne 4, nõus.

  2. higgins said,

    Minu «Tanheiser» oli küll 1,5. Maximast sain, aga viimane kord ei olnud seal jällegi üldse seda.
    No aga see-eest oli «Rapid Exchange» jälle müügil. =p

Lisa kommentaar

