The Street Fighter’s Last Revenge

9. juuni 2007 at 12:49 (filmid)

Eile õhtul vaatasin ära ka tänavavõitleja triloogia viimase osa «Gyakushû! Satsujin ken» (1974) ehk «The Street Fighter’s Last Revenge». Film oli eelmisest kahest tüki leebem, aga samas olid seal… naised ka. Ja Tsurugi oli seekord rohkem salaagendi moodi. Pidevalt rebis mingeid kummimaske eest ära jälle. Päris naljakas oli.

Tänu kummimaskiteemale ei olnud sisu ka kahe eelmise filmiga kuigi sarnane, vaid tegevus käis ühe lindistuse ümber. Lisaks sellele oli ka filmis ka Tsurugi vastaseks tüüp, kes oli võitluskunstides temast üle. Ei pea vist mainima, et selline asi üsna haruldane nähtus on. Kohustuslik kehaosa eemaldamine oli seekord paljaste kätega süda välja. Ma ise kahtlustasin seda, aga ei olnud päris kindel stseenis. IMDb’s rääkis kuidas see koht USA variandis välja oli jäetud ja sain sealt siis kinnituse.

Ahjaa. IMDbst lugesin ma veel seda ka, et lindi väärtus olevat seisnenud selles, et seal on öeldud kuidas 200-taalase kulutusega naela heroiini teha saab. Oli siis dubleeringuga üritatud asja sürrimaks ajada? Minu nähtud versioonis oli ikka altkäemaksu teema. Samas nüüd triloogia ära vaadatuna ei ole ma üldsegi oma eelmistes hinnetes kuigi kindel, aga ilmselt on mu sedalaadi filmide vaatamiskogemus nii olematu, et ma ei osanud neid lihtsalt hinnata. Miski mulje nagu jäi, aga tunded on segased. Eks ma vaata-hinda kunagi uuesti, kui žanriga natuke tuttavam olen. (3/5, softer sequel compared to the previous two, but there’s women in it)

Lisa kommentaar

