Troonide mäng: Teine raamat

5. juuni 2007 at 21:57 (raamatud)

Sain läbi ka «Troonide mängu» teise osa. Hea ja tempokas lugu jätkus uue innuga ning ilmselt ma lähengi hangin endale raamatu inglisekeelsed järjed, kuna aasta aega ma järgmist eestikeelset poolt küll oodata ei taha ja «The White Rose» kallale pole nagu enam pärast Martini lugemist eriti isu minna… Kuigi ka seal hakkasid asjad päris huvitavaks minema. Ühe liini peal vähemasti.

Sisu kohta ei saa jällegi midagi seletada, aga pärast raamatu läbi saamist tagakaanelt tutvustust lugedes oli mul hea meel, et seda viimasena vaatasin. No tähelepanu on vaja ju tõmmata küll, aga ilma spoileriteta palun! Samas oli selles meepotis ka teine tõrvatilk, milleks olid nii mitmeski kohas silma jäänud näpukad. Ma saan aru ju küll, et raamatu väljaandmisega oli kiire, aga kui Kärnkonn ühes lõigus lausa Toadiks muutub siis… Nojah.

Kokkuvõtteks võiks öelda, et minu lemmikud olid Daeneryse ja Tyrioni lood. Nendele lisaks siis õukonnas toimuvad intriigid. Müüril toimunu jättis mu esimese raamatu põhjal küll üsna külmaks (duh, seal ongi ju külm!). Lahingute kohta… Pärast The Black Company romaane ma natuke juba pelgasin, et oh ei, järgekordne lahing, aga Martini kirjelduses olid ka need väga tempokad ning sellist venivat tunnet ei tekkinud küll kordagi. Martin kirjeldab üldse lahinguolukordi väga võimsalt. Eriti just selliseid duellilaadseid. Võttis päris mitmes kohas ikka adreka täitsa üles kohe! Suurepärane!

Ahjaa. Raamatu kaanepilti otsides leidsin Ekspressist võrratu artikli, mille nimi oli «Troonide mäng. Esimene osa: Jää ja tule vahel». Hea, et ma tooli pealt maha ei kukkunud. (6/5, it’s the the second half of this book and the previous rating still applies)

13 kommentaari

  1. moonike said,

    hm, mis raamat see «Troonide mäng. Esimene osa: Jää ja tule vahel» võiks küll olla =D

  2. higgins said,

    Ilmselt midagi samast kategooriast kui Barry Totter ja Sõrmuste Lisand. =P

  3. moonike said,

    ps jää ja tule vahel võib päris meeldiv olla, juba vanadel germaanlastel tekkis seal elu =)

  4. higgins said,

    Mul on siiski väga raske uskuda, et tule ja jää vahel kuigi meeldiv võiks olla. =P

  5. moonike said,

    miks? tuli on kuum, jää on külm, sinna vahele peaks päris mõnus kliima jääma ju…

  6. Shadow said,

    No oleneb, kui lai see vahetsoon on :D

  7. higgins said,

    Ma mõtlesin jah, et kui tagumik jääs ja nina põleb siis pole vist kuigi tore. =P

  8. moonike said,

    =)
    Vahetsoon peab piisavalt lai olema. Ei mingit nina põletamist ja tagumiku külmetamist või vastupidi =D

  9. taliesintoomas said,

    Statistilises mõttes on kõik korras.

  10. higgins said,

    Mmm… Statistilises? =)

  11. indemand said,

    harry potterist ja sõrmuste isandast on asi kaugel. tegemist on palju elulisema teosega. olen neid kõiki lugenud ja võin väita, et igasugused potterid ja sõrmuste isandada jäävad sellest kaugele maha ja sarnasust pole seal absoluutselt!

  12. higgins said,

    Täiesti nõus muidugi. Mul samuti kõik ilmunud osad loetud ja pole minu kätte ühtegi teist nii head asja sattunud…. Nali ja paralleelid siin rohkem selles, mida Ekspressi ajakirjanik raamatu pealkirjaks väitis olevat. =P Ehk siis mitte «Jää ja tule laul» vaid «Jää ja tule vahel»… Kõlas nagu paroodia, ning ega neid fantaasiateoseid ju teab mis palju pole, mille paroodiad lausa ilmunud on…

  13. George R. R. Martin | Stalkerid said,

    […] Higgins Troonide mäng: Teine raamat // https://paves.wordpress.com/2007/06/05/troonide-mang-teine-raamat/ […]

Lisa kommentaar

