Saabus Troonide mängu rollimäng

1. juuni 2007 at 17:14 (mängud, raamatud)

Whupieee! Christjan tõi mulle Soomest Troonide mängu RPG! Tiheda töögraafiku tõttu on mul veel raamat pooleli, aga kui läbi saab, siis sukeldun kohe rollimänguraamatu kallale ka. Kohe kahjuks ei saa, kuna kuuldavasti on seal kuhjaga esimese raamatu spoilereid.

Raamat on küll see odavam variant, aga ega ma nagunii d20nt ega kallimas versioonis boonusena kaasas olevat Tri-Stat dX‘i poleks kasutama hakanud, niisiis elan üle, et mul seda ühte neist 2500st nahkköites raamatust riiulis pole. Tegelikult ootan ma küll seda uut Green Ronini üllitist, millele spetsiaalne süsteem disainitakse, aga ma usun, et ka praegu riiulisse mahutuatud 500-leheküljeline mammut saab asjaks olema. Kuigi ma tean, et d20 võtab ilgelt lehekülgi ära mida muidu mõistlikult oleks võinud kasutada, siis ma loodan siiski, et mängumehaanikat on seal sees vaid väiksem osa. Kunagi hiljem kirjutan kindlasti pikemalt!

2 kommentaari

  1. hillep said,

    Sa pole ikka veel pikemalt kirjutanud :D

  2. higgins said,

    Pärast esialgset optimisimilainet sain aru, et see on ju ikkagi d20 ja selleks ka jääb. Teadavärk, et d20 raamatust moodustavad lõviosa reeglid, ning isegi Eddard Stark muutub suure expipenaltiga mutliklass vennaks, kellel uute levelite saamiseks kõik hukkamistööd oma käega teha tuleb. Mis sellest ikka kirjutada?

Lisa kommentaar

