Antibody

17. märts 2007 at 10:49 (filmid)

Tegelikult oli mul kavas «Rapid Exchange» (2003) enne vaadata, aga kuna telekast oli pooleteise tunni pärast algamas «Henry VIII» (2003) , siis oli üsnagi minutite mäng ja valisin kaheksa minutit lühema «Antibody» (2002).

Jah, ma ootasin küll seda filmi ostes parajat sopakat, aga seda vaatama hakates oli mul väike segadus. On see camp või on see lihsalt halb? Kui seal poleks olnud Lance Henrikseni, siis ma oleks jugelt pakkunud, et viimane. Nagu siis arvata oli, Lance Henrikseni esitus on selles filmis olevated näitlejatest kõige parem (duh), aga napakalt kirjutatud käsikiri suudab isegi tema veenvust tiba kahandada. Kaameratöö oli ka kohati imelik.

Ühesõnaga oli filmi puhul ainus küsimus, miks mängis seal Lance Henriksen? Mina seda välja ei mõelnud. Päris sõpraderingi lõbufilmina see ka ei paistnud, kuid nii paljude klišeede kasutamise tõttu ei saanud see lihtsalt muu kui camp olla. Lisa veel puine näitlemine, totaka käsikirja ettearvatavus ja jabur lõpp, ning «Antibody» võib camp-maitsega inimese kogus vägagi kõrgel kohal olla. (4/5, but only if you dig camp)

Lisa kommentaar

