Maxima

15. märts 2007 at 22:04 (filmid, igasugust)

Nagu ehk palju juba teavad või isegi käinud on, siis Tartu Zeppelini kaubanduskeskusesse tuli Leedu poeketi Maxima osakond. Sai seda täna külastatud. Esimese asjana tatsasin muidugi DVD riiuli juurde ja silma jäi «Rapid Exchange» (2003). Mitte et ma antud linateosest midagi kuulnud oleks olnud, aga karbi kaane peal ilutses ei keegi muu kui… minu lemmiknäitleja Lance Henriksen. Ma polnud just filmi ostma tulnud ja kuna mul parasjagu üks tüki suurem väljaminek plaanis mõlkus, siis tegin südame kõvaks ja otsustasin seda siiski mitte osta. Seejärel aga laskus mu pilk mõned riiulid allpool olevale riikulile kus oli mulle täiesti tundmatu film «Antibody» (2002). Arvake ära kes kaanel säras? Loomulikult Lance Henriksen! See oli küll lausa saatuse käsi! Kõrgem märk! Panin kiiresti mõlemad filmid korvi.

Siis mainiti mulle, et seda Maximat on päris palju tema tootevaliku pärast kiidetud. No ma ei imesta üldse! Millal te viimati Videoplanetis mõnda filmi nägite, milles Lance Henriksen peaosa mängis? Ei, alati on kõrvalrollid. Või mõned muus poes? Kõrvalrollid. Eranditult. Järgmine kord linna sattudes vaatan ka kindlasti selle Maxima DVD riiuli uuesti läbi. Küll ikka mõni pood oskab alles kliente meelitada!

2 kommentaari

  1. Mark said,

    Need Maxima nahad jah tarnivad leedu filme, aga olgem ausad … see ei ole tõhus biznes, kuna Lance Henrikseni fänne on Eestis umbes 10 ja neid kes tema filmid sealt ülesse leiavad on 1 :)

  2. higgins said,

    Aga milline valik! =D

    Nüüd asja juurde ka. Puista kohe välja kes need teised üheksa on! =)

Lisa kommentaar

