The Curse of the Black Pearl

4. märts 2007 at 2:58 (filmid)

Kinkisin oma õele sünnipäevaks mõlemad hetkel väljasolevad Kariibi mere piraatide DVD’d. Eile õhtul sai siis ära vaadatud «Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl» (2003). Kena kaheplaadine karp koos kommentaaride, päevikute, kustutatud stseenide ja dokumentaalfilmiga. Väga palju toredat materjali! Niivõrd hiljutine suurkassahitt vast põhjalikumat tutvustamist ei vaja. See kes tõesti kuulnud pole leiab Wikipedia kirjest ise kõik vajaliku üles. Loodab homme teise osa ka ära näha.

Paneb siis plaadi masinasse. Viskab ette miski teate stiilis “installi mind”. Miks ma peaks? Mul on ju VLC media player! Oma üllatuseks avastan, et VLC ei võta toru. Eks siis installime ära selle värgi. Ohoo, läheb tööle… ja pange. Miski error. Palub restarti. Restart ei aita. Grrrr… Pakutav tarkvara võiks ikkagi korralik olla! Tõmban siis miski vabavaralise mängija ja vaatame sellega filmi ära. Pärast selgub, et VLC võtab siiski toru küll, kui keegi viitsib piisavalt kaua oodata. Hea, et niigi!

Enda arust ma ei olnud seda kinos näinud, telekast aga küll. Ühesõnaga nägin ma filmi esimest korda tema pärislaiuses. Pean tunnistama, et hoolimata mitmekordsest vaatamisest polnud ma seda kunagi niivõrd nautinud. Võibolla seetõttu, et ma nüüd filmi sisu teadsin ja sain näitlejate esitustele keskenduda. Eriti meeldisid just Johnny Depp ja Geoffrey Rush, ning kui arvestada Jack Davenporti audiokommentaari stiili, siis ta oskas filmis ikka fanatastilist kuivikut mängida! Suurepärane töö!

LisaDVD oli ka väga tore! Palju infot filmi tegemisest ja fantastiline kustutatud steenide osa. Mulle meeldis eriti see väljalõigatud stseen, kus Elizabeth kahtleb Jacki legendide tõesuses ja piraat siis daamile nii mõndagi paljastab. Kuulsin ära ka oma esimesed audiokommentaarid − Depp ja režissöör Verbinski olid asjalikud, Knightley ja Davenport olid naljakad, produtsent Bruckheimer oli lihtsalt igav, aga ega ma ausaltöeldes sellest viimasest midagi erilist oodanudki − näitlejad ju ikka tüki huvitavamad! Neid käsikirja kirjutajaid ma ei viitsinud kuulata. (5/5)

Lisa kommentaar

