The Rocky Horror Picture Show

3. märts 2007 at 14:38 (filmid)

Olin seda tegelikult kunagi ammu väsinud peaga telekast näinud, aga siis ei jätnud ta unega võitlemise vahepeal mulle erilist muljet. Kuna aga mu kätte sattus “üks teatud film”, mida käesoleva teosega võrreldi, siis sai «The Rocky Horror Picture Show» (1975) vaatamiskavasse võetud.

Ma ei saa just öelda, et ma tohutu muusikalide fänn oleks, niisiis filmi sissejuhatavad stseenid ei olnud just paljutõotavad. Kui aga paarike teele sai, siis läks lugu tüki huvitavamaks. Ja paarikest vastu võtnud teener Riff Raff meenutas mulle natuke Nekrot − kujutasin teda täpselt selles rollis ette! Mõisajõudmine parandas aga muusikalipalade kvaliteeti üsna drastiliselt ja ma vist ei mõelnud kordagi, et “Jaa-jaa, laul lauluks, läheks nüüd looga edasi.” Minu suust päris kena kompliment.

Tim Curry oli oma rollis muidugi fantastiline! Ainuüksi tema pärast tasuks seda fimi juba vaadata. Samas kõigi kiidusõnade tõttu mis ma selle teose kohta kuulnud ja lugenud olen, ootasin ma midagi kreisimat − R-reitingu sisse saab ju tüki krõbedamat suruda… Või siis aastal ’75 veel ei saanud? Tundub loogiline. (3/5)

Lisa kommentaar

