Inland Empire’i ootusärevus

26. veebruar 2007 at 15:38 (filmid)

Uskumatu, et ma alles nüüd avastasin, et Lynchi «Inland Empire» (2006) on väljas! Olin seda filmi ju nii pikka aega oodanud! Samas ei ole filmi levitaja suurkompanii, niisiis mõni ime, et sellest igalpool ei kisata. Ja filmis mängib Jeremy Irons, kelle osatäitmisi ma eranditult nautinud olen!

Lisaks tundub, et filmil on miski seos Lynchi varasema teosega «Rabbits» (2002). Kui see tõele vastab, siis saab «Inland Empire» ilmselt väga sürr kogemus olema.

Igatahes, üks treileritest on siin:

Ahjaa, alloleva Itaalia treileri algus oli muidugi omaette pärl. =D

Peab… Filmi… Nägema…..

2 kommentaari

  1. Mark said,

    Mul on niigi liiga sürrid unenäod … see veel puudus!

  2. higgins said,

    Üks filmihankimise mure lahendatud? ^_^

Lisa kommentaar

