Kuradi djali!

21. veebruar 2007 at 2:04 (mängud, võrk)

Leidsin täna üle mitme aasta oma vana vaenlase üles! Tegu on sellise libediku djali, kellele meeldib pärlimängus teiste üle irvitada. Ai kus ma talle täna näitasin!

Alustame lihtsalt, eks ole. Võtame kordamööda ühest reast niipalju pärle kui soovid. Kes viimase pärli võtab, see on kaotaja. Noh, raske see ikka olla saab? Teeks äkki raha peale?

No okei, said nõksu kätte. Paneme ühe rea juurde. Raske see ikka olla saab? Tõstaks panuseid ka? Oh, ole nüüd, mis see siis ka ära ei ole.

Tead, tegelt on mul pesuehtne djali pärlikasiino ka! See on mõeldud edasijõudnute jaoks − ehk siis sulle. Vaata, kõik need korrad mis me enne mängisime, eks ole? Lihtsalt… Proovi mitte mõelda kust ma kasiino jaoks raha sain. Ahjaa, massohhistide eripalvel on siin ka tahvel, kuhu ma halastamatult kirja panen mitu korda sa tõmmata oled saanud. Ah, et minu tõmmatasaamised on ka kirjas? Jajah, litsents nõudis seda, ei ole vaja nina alla hõõruda. Mängime siis?

P.S.
Tegelikult olin ma seda mängu varem ka mänginud. Vanaisaga, libedik djali nagu ta on. Oi kuidas ta trikitas väikest poissi oma tikukuhjadega! Tahaks kohe temaga uuesti proovida. ^_^

P.P.S.
Tegelikult mu vanaisa ei ole libedik djali.

Lisa kommentaar

