Tristaninädal

15. veebruar 2007 at 11:56 (igasugust, mängud)

Mis värk nüüd on? Täiesti Tristani nädal! Moonike kirjutab Tristanist, Vikerraadio järjejutt räägib Tristanist ja lisaks sain ma ka Jenny Dolfeni isikliku loa ühe tema pildi mu tegelase (kelle nimi on Tristan) portreena kasutamiseks! Mitte et ma kurdaks, aga natuke imelik tunne on küll. Ootan põnevusega, mida tristaninädala lõpp toob.

Külastage siis Jenny kodulehte ka. Ta on väga andekas kunstnik, ning tuntud nii oma Sõrmuste Isanda, Harry Potteri kui ka Troonide Mängu teemaliste piltide tõttu.

http://goldseven.de/
http://gold-seven.deviantart.com/

3 kommentaari

  1. moonike said,

    Sinu Tristan on lihtsalt vahva =)
    Aga muidu on see väga ilus nimi, nii et mõni ime, teistelgi tegelastel see on =P

  2. Mark said,

    Ma arvan, et need loomad tulevad su akna taha … et mis värk on, kus sa mees hulgud? Kõtt koju!

  3. higgins said,

    Mmm… Sa mõtled, et nad tahavd mind urgu viia? Urus ma alles mõne päeva eest käisin. ^_^

Lisa kommentaar

