Olümpiaad

9. veebruar 2007 at 15:04 (kodu)

Põnn läheb homme matemaatikaolümpiaadile ja teeb praegu harjutamisülesndeid. Tuleb küsib abi. Minu mõistus sai ka selle peale otsa.

Leia puuduv arv:
21            9
37            36
25            ?

Pärast pikka nuputamist ja paljusid variante tuli isegi miski, mida võiks lahenduseks lugeda.

Cygnus: puuduv arv on ehk 27..
Mina: kuidas?
Cygnus:
21-12=9
37-73=-36
25-52=-27
võibolla miinuseid ei arvestata :p
Mina: :D
Cygnus: kahtlane on, aga võibolla..
Mina: :D:D
Cygnus: kuigi tegelikult võib ka olla, et arvu ja pöördteisenduse vahe.. mis on alati positiivne..
Mina: kindlasti :D
Mina: 5. klass jah

Lisa kommentaar

