The Legend of Lobo

28. jaanuar 2007 at 16:48 (filmid, kodu)

Eilseks filmiks oli põnni suur lemmik «The Legend of Lobo» (1962). Mina polnud seda varem näinud, aga tuleb tunnistada, et film oli väga omapärane − dialoogi ei olnud sõnagi. Ainsateks inimhäälteks olid kaadritagune jutustaja, tunnusmeloodia esitajad ning paukuvad püssid. Mõneti meenutas teose ülesehitus filmi (mitte raamatut!) «Jonathan Livingston Seagull» (1973), kuid selle vahega, et Lobo ajal ma magama ei jäänud. :p

Film koosnes peaaegu täielikult loodusvaadetest. Mulle jäi täielikuks mõistatuseks kuidas sellised kaadrid kätte on saadud. Hundikutsikate mängimised, rändamine, jahipidamine… Üleüldse igasugused võitlussteenid, sh lõgismaoga! Oleksin justkui vaadanud ühele hundiperele keskenduvat dokumentaalfilmi. Eriti lahe oli stseen, kus antiloobivasikas üle ja ümber hundikutsika kepsles ning teda peaga puksis. Hunt oli ikka täitsa hädas.

Tasub ka mainimist, et Liisu tuli mulle sülle ja vaatas neid hundikutsikaid üksisilmi oma kümme minutit. Noh, kassid on enne ka igasuguseid loodussaateid vaadanud, aga nii pikalt ja ainiti vaatamist polnud ma enne näinud. Ma juba mõtlesin, et kas ta vaatabki filmi lõpuni, aga mingi hetk ta väsis ära ja läks viskas magama. Pilt siis tegelikult mingist varasemast põõnutamisest. (4/5)

2 kommentaari

  1. Mark said,

    Mis filmid sulle meeldivad üldse? Või siis žanr?

  2. higgins said,

    Pikk jutt, eks ole. :)

    Kui lühidalt teha, siis siitsamast blogist saab ka mingi ülevaate − ega ma päris igast filmist ka ei kirjuta, mida ma vaatan. Põhiliselt ikka neist, mis mulje jätavad… Või siis miski muu emotsiooni tekitavad. Žanriga ma oma huvitavaid filme ei piiraks. Kui rääkida aga režisööridest, kellelt ma kõike hea meelega vaatan, siis oleks nimekirja tipus Lynch, Tarantino, Burton, Hitchcock, Kubrick, Fincher, Jeunet ja Kitano. Kindlasti lisanduks siia veel mõned, aga ega ma nüüd nii palju ka vaadata jõua kui ma tahaks :) Viimasel ajal olen ka animet vaatama hakanud, aga põhiliselt tõsisemaid ja realistlikke.

Lisa kommentaar

