Must apelsin

20. jaanuar 2007 at 0:51 (muusika)

Kümme minutit viimase kojumineva bussini. Kas minna kohe ja jõuda täpselt peale või hüpata enne plaadipoest läbi? Dilemma kestab kaks sekundit. “Tere, kas teil Ultramelanhooli on? Viimane eksemplar? Oh, mis ümbris. Ma võtan selle.” Jooksu.

Jõudsingi siis koju Ultramelanhooli plaadiga «Must apelsin». Päris pimesi ma seda muidugi ei ostnud. Albumit saab täies mahus internetis kuulata. Kui siin aga minusuguseid on, kellele otse läbi brauseri muusikat kuulata ei meeldi, siis on saadaval ka mõned mp3’ed. Ma tõesti loodan, et need on lood on sinna bänd ise riputanud.

Plaadikarpi läikivast pappümbrikust välja sikutades (natuke keeruline oli küüsi taha saada) avastasin toreda üllatuse. Poster! Ma polnudki kunagi näinud, et plaadiga mõni kaasa pannakse. Nämma!

Kogu plaadiümbris ja plaat ongi sellistes mustoranžikates toonides ja jätab väga ühtlase mulje. Vihikus on sõnad ja bändiliikmete pildid. Traditsioonilised/kasulikud elemendid, check. Vihikut tagasi pannes jääb silma: “palume mitte lugeda sõnadelehte paralleelselt muusika kuulamisega”. Miks küll? Aga ju loojad teavad paremini. Ei lugenud siis kaasa.

Plaati kuulates peaks ütlema, et ma olin juba tükk aega oodanud, et keegi looks midagi sarnast nagu id_rev. Ma ei taha sugugi öelda, et Ultramelanhool oleks id_revi koopia, vaid et ma ootasin plaati mis oleks kvaliteetne, rokkiv, poeetiline ning eestikeelne. «Must apelsin» täidab vähealt minu jaoks kõik need neli kategooriat. Poeetiline on hetkel küll natuke kõikuv, kuna tänapäeva elutempo juures pole vähemalt minul küll enamasti aega puhtalt muusikale pühenduda. Sõnade lugemine aga tagab just selle, et inimene pühendub 100% muusikale. Noh, see on muidugi minu arvamus. Ilmselt ma siiski kunagi eiran seda vihikul olevat palvet, et poeetilisusest paremat pilti saada.

3 kommentaari

  1. Triip said,

    Mulle meeldib see sissekanne.

    • jflash said,

      Japp, sama arvamus mis artikli autorilgi, kuigi aasta hiljem – nagu vana hea id_rev :)

  2. martinluiga said,

    Aga kas järgmine on olemas? (jälestusväärse irvitava müügimehe lõustaga.)

Lisa kommentaar

